fbpx

Întrebari și răspunsuri

În această secțiune veți găsi răspunsuri la multe dintre întrebările pe care le puteți avea. Daca nu gasiți răspunsul potrivit pentru întrebarea care vă frământă, vă rugăm să ne-o transmiteți prin email și vom fi bucuroși să vă răspundem.

Generalități

“Cum îmi fac un cont?”

Pe pagina principală, în colțul din dreapta sus, vei regăsi butonul cu eticheta “Înregistrare”. Dacă apeși acest buton se va deschide o fereastră nouă care-ți va permite să-ți creezi un cont.
Pentru autentificare poți alege să-ți folosești contul existent pe Facebook sau Google. Dacă alegi această variantă, contul creat automat va fi de tip “client”. Dacă ai nevoie de un cont de tip “gazdă”, ne poți contacta prin intermediul formularului de contact și-ți vom vom transforma contul de tip “client” într-un cont de tip “gazdă”. Vei fi în măsura să folosești, în continuare, autentificarea cu Facebook sau Google.
Dacă vrei un cont care să nu fie corelat cu Facebook sau Google, trebuie să completezi formularul cu adresa de email, să-ți alegi un nume de utilizator și o parolă. Trebuie sa fii de acord cu termenii și condițiile generale și cu politica de confidențialitate.
Trebuie neapărat să selectezi ce tip de cont îți dorești. Dacă vrei să publici un anunț trebuie să selectezi “Public un anunț” și vei avea statutul de gazdă iar dacă vrei să faci o rezervare trebuie să selectezi “Vreau să rezerv” și vei avea statutul de client.
Nu rămâne decât să confirmi înregistrarea contului.

Atenție: statutul de client nu-ți permite să publici anunțuri iar statutul de gazdă nu-ți permite să rezervi servicii ale altor utilizatori. Pe pagina principală, în colțul din dreapta sus, vei regăsi butonul cu eticheta “Autentificare”. Dacă apeși acest buton se va deschide o fereastră nouă care-ți va permite să te autentifici.
Dacă atunci când ai creat contul ai folosit ca și credențiale contul de Facebook sau Google trebuie să alegi “Autentificare cu Facebook” sau “Autentificare cu Google”.
Dacă ți-ai creat un cont independent de Facebook sau Google atunci trebuie să introduci numele de utilizator pe care l-ai ales sau adresa de email și parola pe care ai stabilit-o.
Nu ramâne decât să confirmi că vrei să intri în cont și vei fi redirecționat automat în secțiunea de control și administrare a contului tău.

Atenție: odată intrat în cont, după o perioadă de inactivitate mai mare de 30 de minute, va trebui să vă autentificați din nou. Informațiile din profil sunt cele care dau veridicitate contului tău. Credibilitatea de care te bucuri va fi apreciată de clienți sau dupa caz de gazde. De cele mai multe ori, in special din poziția de gazdă, o fotografie de profil poate face diferența.
Informațiile de profil nu conțin date sensibile precum CNP, seriile și numerele actelor de identitate. Cu toate acestea, pentru a demonstra că ai peste 18 ani, operatorul îți poate solicita să încarci o fotografie cu un act de identitate sau carnet de conducere. Datele de contact vor fi folosite pentru corespondență și la întocmirea facturilor.

Atenție: în secțiunea de profil vei regăsi și va trebui să fii de acord cu politica noastră de confidențialitate. Pentru a publica un anunț trebuie să-ți creezi un cont. Vezi răspunsurile la întrebările anterioare.
Odată intrat în contul tău, în meniul “Panou principal” vei regăsi butonul cu eticheta “Adaugă anunț” pe care trebuie să-l apeși. Trebuie să completezi, obligatoriu, toate zonele marcate cu “*”.

  1. Trebuie să selectezi tipul tarifelor respectiv “Pe oră” dacă prețul serviciilor au la bază un tarif orar, “Pe zi” dacă prețul se referă la un tarif zilnic, “Pe sâptămână” sau “Pe lună”.
  2. Alege tipul serviciului sau spațiului care să corespundă întocmai cu oferta. Scrie un titlu și o descriere reprezentative pentru anunț. Alege categoria principală în concordanță cu tipul serviciului sau spațiului apoi definește orarul de funcționare.
  3. Introdu prețul de bază și după caz eventualele costuri suplimentare sau zile cu prețuri speciale.
  4. Încarcă fotografii care să corespundă cu realitatea și alege fotografia principală. Ai posibilitatea să publici și un URL cu video.
  5. Bifează toate serviciile și facilitățile pe care le pui la dispoziție.
  6. Poziționează-te corect pe hartă, trage pinul pe poziția dorită.
  7. Dacă oferi cazare în vile, cabane sau apartamente, poți adăuga camerele.
  8. Precizează care sunt condițiile de anulare și alte reguli pe care clienții trebuie să le respecte.
  9. Anunțul tău va fi publicat imediat ce echipa noastră îl va verifica și valida.

Atenție: dacă oferi servicii de cazare într-o pensiune trebuie să creezi câte un anunț pentru fiecare cameră.

 

“Trebuie să plătesc ceva dacă public un anunț?”

Pentru publicarea unui anunț nu trebuie să plătești nimic. Totuși, odată ce ai publicat un anunț, considerăm ca ai luat la cunoștință și ești de acord cu Termenii și Condițiile din Regulamentul General.

Pentru a fi în măsură să întreținem și să menținem funcțională platforma vom percepe o taxă pentru servicii în cuantum de 10% din valoarea serviciilor achiziționate de către client. Utilizatorii de tip gazdă sunt de-acord ca această taxă să fie dedusă din valoarea serviciilor pe care clienții trebuie să le plătească gazdelor și este achitată de către client după ce a primit confirmarea din partea gazdei că serviciile sunt disponibile pentru perioada solicitată. Diferența de plată pentru serviciile comandate va fi plătită de către client direct gazdei.

Totodată ai posibilitatea să promovezi un anunț, astfel încât acesta să apară in secțiunea dedicată și în rezultatele unei căutări să fie afișat cu prioritate. Serviciul de promovare este unul cu plată și se referă la o perioadă prestabilită.

 

“Cum gestionez anunțurile?”

Din contul tău poți edita oricănd conținutul unui anunț, poți adăuga orice fel de informații de interes și fotografii noi.
În secțiunea de calendar poți bloca perioade pentru care ai primit cereri de rezervare prin alte canale decât această platformă.
Vei avea oricând o vedere de ansamblu cu perioadele rezervate. Pentru calendarul pe zile, ai următoarele posibilități:

  • să blochezi zilele una câte una; este suficient un simplu “click” pe ziua pe care dorești să o blochezi si aceasta va deveni “indisponibilă”
  • să selectezi intervalul pe care dorești să-l blochezi și toate zilele din acest interval vor deveni “indisponibile”

Pentru calendarul pe ore trebuie să selectezi intervalul orar dorit.

Despre rezervări

“Trebuie să-mi fac un cont pentru a rezerva?”

Pentru a trimite o cerere de rezervare trebui să-ți creezi, în prealabil, un cont.

Dacă ai nevoie de ajutor te rugăm să citești sectiunile anterioare “Cum îmi fac un cont?” și “Cum intru în contul meu?”.

 

“Cum fac o cerere pentru rezervare?”

Pe prima pagină, alege locația pe care ți-o dorești, selectează tipul serviciilor, perioada și numărul de persoane.
Rezultatele cautării vor fi dispuse în vecinătatea unei hărți pe care poți vizualiza poziția pe care gazda a declarat-o.

Alege oferta, selectează perioada și numărul de persoane. Apasă butonul cu eticheta “Solicită rezervare”. O cerere de rezervare va fi transmisă gazdei.

Gazda va fi informată că a primit o cerere de rezervare și va avea posibilitatea să confirme sau să infirme disponibilitatea. Odată ce gazda a confirmat disponibilitatea vei fi informat și din contul tău vei avea posibilitatea să achiți taxa pentru serviciile platformei monitorski.ro. După ce plata va fi înregistrată rezervarea ta va deveni confirmată.

 

“Pot să văd care este starea rezervării mele?”

În contul tău, regăsești toate informațiile despre rezervările pe care le-ai efectuat.

 

“Trebuie să plătesc ceva dacă fac o cerere de rezervare?”

Odată ce ți-ai creat un cont și ai transmis o cerere de rezervare, considerăm ca ai luat la cunoștință și ești de acord cu Termenii și Condițiile din Regulamentul General.

Transmiterea unei cereri de rezervare nu vă obligă la nicio plată.

Pentru a fi în măsură să întreținem și să menținem funcțională platforma vom percepe o taxă pentru servicii în cuantum de 10% din valoarea serviciilor achiziționate. Odată ce ați primit confirmarea gazdei pentru cererea de rezervare pe care ați trimis-o, pentru fi în măsură să confirmați cererea de rezervare transmisă anterior, trebuie să achitați această taxa.
Totodată, prin Termenii și Condițiile din Regulamentul General gazda se obligă să deducă valoarea acestei taxe din totalul serviciilor pe care le-ați rezervat/comandat.

 

“Cum pot să comunic cu gazda?”

Odată ce ți-ai creat un cont și ai o rezervare confirmată prin plata taxei de 10% pentru funcționalitatea platformei, mesageria se activează în mod automat în contul tău.

În detaliile despre cererea de rezervare vei avea posibilitatea să inițiezi mesageria prin butonul cu descrierea “Trimite mesaj”. Ulterior, toate mesajele primite și transmise vor fi organizate sub secțiunea “Mesaje” din “Panoul principal”.

 

“Pot să scriu o recenzie sau să las o evaluare?”

Iți recomandăm să evaluezi serviciile și să scrii o scurtă recenzie dupa fiecare experiență.

Poate fi de mare ajutor pentru toți utilizatorii platformei și astfel vei avea posibilitatea să răsplătești serviciile de calitate sau să penalizezi dezinteresul.

Altele

“Ce metode de plată sunt acceptate?”

Pe această platformă sunt acceptate plăți cu card bancar prin serviciile puse la dispoziție de Netopia Payments și plăți prin virament în contul nostru. Toate plățile sunt urmate de un mesaj email în care veți primi adresa de unde puteți descărca factura fiscală aferentă folosirii serviciilor monitorski.ro.

 

“Ce se întâmplă dacă anulez o rezervare confirmată?”

Regulile cu privire la politica de anulare sunt specifice fiecărei gazde și ar trebui să le regăsiți în conținutul fiecărui anunț publicat. Dacă gazda nu a completat această secțiune, vă sugerăm să solicitați aceste informații prin intermediul serviciului de mesagerie disponibil în contul de utilizator.

În ceea ce privește taxa pentru folosirea platformei monitorski.ro, vă informăm că pentru rezervările confirmate și anulate aceasta nu va fi returnată.

 

“Cum procedez dacă am uitat ceva la gazdă?”

Vă sugerăm să contactați gazda prin intermediul mesageriei disponibilă în cont.

Operatorul platformei monitorski.ro nu-și asumă nicio responsabilitate cu privire la recuperarea obiectelor pierdute sau uitate de clienți.

 

“Oare sa rezerv o gazdă care nu are nicio recenzie?”

Există posibilitatea ca anunțul respectiv să fi fost publicat recent astfel încât niciun client nu a avut încă posibilitatea să lase o recenzie. Vă reamintim faptul că numai clienții înregistrați și care au avut o rezervare valabilă pot evalua serviciile și scrie recenzii. Tocmai pentru faptul că ne dorim ca recenziile și evaluările să fie cât mai reale!

Caută

ianuarie 2025

  • L
  • Ma
  • Mi
  • J
  • V
  • S
  • D
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
Preț

Compară anunțuri

Compară

Compare experiences

Compară